Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Och nu är det bara dygnet tills vi samlas på flygplatsen

Av Elin och Lisa - 17 juli 2011 16:30

Jag är sjukt nervös för flygresan nu! Åh ja vill inte va massa meter upp i luften och se ner på er. Jag håller mig gärna på denna nivån. Ojskibojski, tänk att störta rakt ner med spetsen före och vara totalt maktlös, bara veta att nu kommer jag dö. Jag vill inte dö. Det bästa hade varit att söva ned mig innan avgång. Annars är det risk att ja springer ut ur planet innan det lyfter. Ok Elin, håll dig lugn, tänk logiskt. Det är större chans att du överlever på ett flyg än i en bil. Jag kommer klara att både lyfta och landa. Elr, någon annan kanske bör göra det åt mig..


Nog om detta...

Igår va ja och Lisa hemma hos min pôjk Simon och hade en mycket trevlig kväll. Först blev det grill, sen massa snack i solnedgång och titt på film: Horton. Gu va mysigt det är med tecknat! När       vi kom hem lite över ett låg Lisa Olausson på gatan. Efter lite prat gick vi in... för att prata ännu mer. När klockan va tre va jag trött och det blev att gå till kojs!

Åter till nuet. Lisa håller på att packa om lite. Det är så jäkla svårt att inte ta med sig hela gadroben plus lite till.... Min väska väger nu 14,2 kg. Ganska ok tkr jag ändå. Snart kommer pojkvännen Simon hit för att joina oss. Snart drar vi till hemmakväll för att hyra lite film att trösta oss med i regnet. Jag har seriöst blivit en riktig filmnörd. Massa film ser jag. Och det är JAG som tar initiativet.. Livet förändras vart jag än går.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin och Lisa - 30 juli 2011 18:57

Ja vi finns faktiskt fortfarande. Men pa grund av ingen tid sa har det inte blivit nagot mer bloggande fram till nu. Har hant valdigt mycket nu, kommer knappt ihag det men ska forsoka sammanfatta sa gott jag kan. London har vi ju berattat om sa har k...

Av Elin och Lisa - 22 juli 2011 21:47

Ojojoj nu ska ja skriva pa svenska utan ens ha alla svenska bokstavet. Det ar Elin bakom ratten och jag har just pratat med Lee, mannen i var vardfamilj sa ja har huvudet installt pa engelska. Och att det inte finns a,a,o, gor att allt ser norskt ut ...

Av Elin och Lisa - 22 juli 2011 20:24

Hej kara vanner!   Som ni marker kan vi inte skriva vissa bokstaver pga engelsk dator. Forlat att vi inte skrivit pa sa lange. Men det har verkligen varit sjukt mycket nu och vi har inte fatt tag pa nagon dator..   Iaf vi tankte da skriva nag...

Av Elin och Lisa - 19 juli 2011 19:15


...mitt namn är Simon som ni nog förstår. Jag är 18 år och en bonnapôjk entligt min flickvän Elin, som nu är någonstans i London efter en dag av sightseing i samma stad tillsammans med Lisa och en massa annat folk. Jag har idag jobbat klart min sista...

Av Elin och Lisa - 18 juli 2011 14:38

Gah! Nu är jag snart tiotusen meter upp i luften, men vet inte om jag kommer så något särskilt klart. Man går omkring och väntar och längtar och tänker på något så länge och så plötsligt är det där och nu är jag mest.. Rädd?    Fast nej! jag är s...

Presentation


Vi är två små 17åriga tjejer som åker på språkresa :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards